Служба за корисници
Разговарајте со нас
Тел. +389 (71)233832
info@svetlo.mk

Формулар за жалба

Поднесете барање

Ве молиме, внесете го бројот на вашата нарачка и адресата на е-пошта користена за оваа нарачка или број на клиент. Бројот на вашата нарачка, можете да го најдете на потврдата за вашата нарачка.

Внесете ги информациите за нарачката:

    Неисправен или оштетен производ мора веднаш да ни се пријави преку формуларот, но најдоцна 3 дена по приемот на производот.

    Дефектот на производот или штетата мора да бидат опишани и документирани на потребен начин. Неисправен или оштетен производ мора да се испрати до продавачот на проверка. Свтло.мк продавницата за расвета нема да испорача нов производ или нема да ја врати сумата на производот додека не се потврди дефектот или оштетувањето.

    Може ли да ја следам мојата нарачка?

    Откако вашата нарачка ќе биде испратена, ќе добиете е-пошта со број за следење. Можете да го користите за да ја следите вашата нарачка на веб-страницата на курирот. Ако сте регистрирани кај нас, можете да ги видите и вашите претходни нарачки со најавување на вашата сметка.

    Направив нарачка, но не добив потврда за нарачката. Дали ја добивте мојата нарачка?

    Секогаш ќе добивате потврда за нарачката по е-пошта. Ако не можете да го најдете (ниту во вашата папка за спам), ве молиме контактирајте ја нашата служба за корисници