Служба за корисници
Разговарајте со нас
Тел. +389 (71)233832
info@svetlo.mk

Често поставувани прашања

Дали испраќате во мојот град?
Испраќаме ширум Македонија во секој град. Можете да ја изберете вашата дестинација за испорака во горниот лев агол на нашата веб-страница.

Од каде испраќате?
Сите нарачки се испорачуваат од нашиот сопствен магацин во Скопје, Македонија.

Кои начини на плаќање ги прифаќа svetlo.mk продавница?
Прифаќаме Maestro, MasterCard, Visa и Diners Club. Можете да платите и со директен банкарски трансфер. Фактурата моментално е достапна за жителите на Македонија.

Дали можам да ја сменам или откажам мојата нарачка?
Ние се стремиме да испраќаме нарачки навремено, затоа ве молиме стапете во контакт со нашата служба за корисници што е можно поскоро, доколку сакате да ја смените или откажете нарачката. За жал, кога вашата нарачка влезе во процесот на испорака, промените веќе не се можни. Сепак, можете да ги вратите производите во рок од 30 дена од испораката. Прочитајте повеќе за нашата Политика за рекламации овде.

Кои се моите опции за испорака и колку чинат?
Ги нудиме следните методи за испорака. За да ги видите достапните опции за испорака и стапки за вашата нарачка, додајте ги ставките по ваш избор во вашата кошничка и продолжете до наплатата.

  • Нашите логистички партнери

Нашите логистички партнери ќе ја достават вашата пратка на наведена адресата за испорака во рок од 3-10 работни дена по поставувањето на нарачката.
Проценетиот датум на испорака се заснова на дестинацијата за испорака и се прикажува на наплатата. Испораките се вршат во работни денови од понеделник до петок или сабота доколку се наведе од клиентот.

Колку брзо можам да ја добијам мојата нарачка?
Сите артикли што се на залиха ќе бидат испорачани 3-10 работни дена по поставувањето на нарачката. Можете да го видите проценетиот датум на испорака на секоја страница на производот и на наплатата. Ве молиме имајте предвид дека вашата нарачка ќе биде испорачана како една целосна пратка откако сите артикли ќе бидат на залиха.

Дали има дополнителни трошоци (даноци, давачки, царини итн.) што треба да ги платам покрај цените прикажани во вашата веб-продавница?
Испораките до приватни клиенти во Македонија се испорачуваат царински и цените се со вклучен ДДВ и давачки. Во цената е вклучена и испораката на пратката.

Што ако производот е оштетен за време на транспортот?
Сите испорачани артикли се осигурени. Ако најдете дека пакувањето е оштетено пред отворањето, известете ја доставничката компанија веднаш по испораката. Доколку забележите штета по отворањето на пакетот, пријавете ни го веднаш преку нашиот формулар за барање овде.
Неисправен или оштетен производ мора веднаш да ни се пријави преку формуларот, но најдоцна 3 дена по приемот на производот.Дефектот на производот или штетата мора да бидат опишани и документирани на потребен начин. Неисправен или оштетен производ мора да се испрати до продавачот на проверка. Svetlo.mk продавницата за расвета нема да испорача нов производ или нема да ја врати сумата на производот додека не се потврди дефектот или оштетувањето.

Може ли да ја следам мојата нарачка?
Откако вашата нарачка ќе биде испратена, ќе добиете е-пошта со број за следење. Можете да го користите за да ја следите вашата нарачка на веб-страницата на курирот. Ако сте регистрирани кај нас, можете да ги видите и вашите претходни нарачки со најавување на вашата сметка.

Направив нарачка, но не добив потврда за нарачката. Дали ја добивте мојата нарачка?
Секогаш ќе добивате потврда за нарачката по е-пошта. Ако не можете да го најдете (ниту во вашата папка за спам), ве молиме контактирајте ја нашата служба за корисници.

Како можам да вратам или заменам производ?
Клиентите на svetlo.mk веб продавница, имаат право да вратат или заменат кој било производ во рок од 15 дена од испораката. Можете да го регистрирате вашето враќање со најавување на Моја сметка и избирање на нарачката од списокот Претходни нарачки.

Ако имате какви било прашања во врска со процесот на враќање, ве молиме контактирајте ја нашата служба за корисници. Сите враќања мора да се направат преку нашите партнери за испорака. Ве молиме погледнете подолу за подетални инструкции и услови за враќање.

Клиентот има право да врати артикал доколку:

Нарачката е откажана според одредбите и условите со известување на svetlo.mk веб продавница во рок од 15 дена од испораката.

  1. Производот не е употребен
  2. Производот е во состојба во која купувачот ја примил, а во пратката за враќање се вклучени сите делови од производот како и оригиналното пакување на производот и прирачникот. Предметите на кои им треба склопување треба да се вратат несклопени.
  3. Предметот е повторно спакуван во оригиналот или во еквивалентна кутија за испорака. Ако вашите предмети се испорачани на палета, ве молиме чувајте ја за потенцијално враќање.

Ве молиме имајте предвид дека правото на враќање на производите не се однесува на:

  •  Производи по нарачка кои се нарачани од производителот според желбата на купувачот.
  •  Производот мора да се врати веднаш по откажувањето.
  •  Доколку вратите или размените некој производ, вие сте одговорни за ризикот од можна штета. Оштетениот предмет нема да биде прифатен како враќање или заменет ако не може да се утврди дека предметот е оштетен додека се транспортирал до клиентот.

Не добив одговор од вас на мојата е-пошта. Зошто е ова?
Правиме се од себе да ви одговориме за 24 часа. Проверете дали нашата порака не завршила во спам  или сандачето за промоции на вашата е-пошта . Ако не можете да го најдете, ве молиме контактирајте ја нашата служба за корисници.

Дали нудите пакување за подароци на производите?
Да нудиме пакување за подароци. Наведете дека имате потреба да се спакува како подарок

Дали вашата веб-продавница е безбедна? Дали информациите што ви ги давам се сигурни?
Сите записи со информации за клиентите ќе бидат обезбедени и во рамките на Интернет и надвор од него. Сите доверливи информации ќе бидат шифрирани така што ниту една трета страна нема да може да пристапи до нив. Ние ја користиме највисоката SSL енкрипција која е индустриски стандард за шифрирање на Интернет, што го користат банките за да ги обезбедат онлајн трансакциите.

Svetlo.mk веб продавница не пристапува ниту складира никакви податоци за плаќање, како што се броеви на кредитни картички, детали за банкарска сметка итн. Трансакциите се обработуваат доверливо од страна на CPAY, кој е еден од водечките даватели на плаќања за е-трговија во Р.Македонија.

Доставените информации поврзани со нарачката ќе имаат пристап само од назначените вработени во svetlo.mk веб продавница кои ги обработуваат испораките, наплатата, транспортот и грижата за клиентите. Нашата база на податоци за клиенти е обезбедена со лични кориснички најавувања и лозинки.

Ако претпочитате да не нарачувате онлајн, можете да ја нарачате вашата нарачка преку нашата услуга за клиенти.

Што ако не сум дома кога ќе пристигне пакетот?
Доставувачот ќе ве побара телефонски за да се договорите кој ден и кое време ќе ви одговара за достава. Доколку не ве добие, ќе биде оставено известување за пропуштена испорака и од вас ќе биде побарано да контактирате со превозникот за да ја презакажете испораката.

Како можам да отстранам ставка од кошничката?
Ако сакате да отстраните ставка од кошничката, кликнете на „Отстрани производ“ на страницата за кошничка или на малата икона x на горниот десен агол на сликата на производот на страницата за наплата. На мобилните уреди, ставките може да се отстранат на двете страници со кликнување на иконата x.

Што се колачиња и како да ги овозможам?
Како и многу други веб-локации, така и svetlo.mk веб продавницата за расвета користи колачиња. Колачињата се мали низи текст што веб-локацијата може да ги испрати до вашиот прелистувач. Колачињата овозможуваат веб-локацијата да го запомни вашиот прелистувач и неговите поставки кога ќе се вратите на веб-локацијата и оттука ни овозможуваат да ви обезбедиме подобра персонализирана услуга. Колачињата не повлекуваат други информации од вашиот компјутер, не пренесуваат вируси или ја зафаќаат вашата е-пошта. За да ја користите нашата веб-страница ефикасно, мора да прифатите колачиња. Вообичаено, прелистувачите се поставени да прифаќаат колачиња. Ако вашиот прелистувач не прифаќа колачиња, можете лесно да ги промените поставките во преференциите на вашиот прелистувач.

Професионалец сум кој работи со внатрешен дизајн или нарачувам за фирма. Дали нудите трговски цени?
Да, го правиме тоа! Нашите трговски и договорни продажби со задоволство ви помагаат со сите прашања поврзани со продажбата B2B, од набавка на соодветни производи за вашиот проект до понуда и сè до испораки. Контактирајте ја службата за продажба со договор за професионалци